ETM

Home ETM

JALTEST ETM 2 plus

(bezpośrednia weryfikacja EBS)

Jak to wygląda w praktyce?

  1. Podłącz JALTEST ETM bezpośrednio do modułu EBS, korzystając z dostępnych złączy (złącze zależy od marki i generatora modulatora EBS).
  2. Wprowadź numer referencyjny modulatora który pragniesz sprawdzić, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami programu JALTEST.
  3. W zaledwie kilka minut, masz pewność czy modulator EBS działa prawidłowo czy nie.

 

JALTEST ETM (połączenie) _nbg

Trzy proste kroki które dają wymierne OSZCZĘDNOŚCI FINANSOWE I CZASU

Przy pomocy JALTEST ETM można sprawdzić:

  • Czujnik prędkości
  • Czujniki zużycia klocków
  • Wewnętrzne czujniki ciśnień
  • Za-symulować jego pracę poprzez sygnał CAN

 

Zastosowanie w pojedynczych oraz podwójnych modulatorach hamulcowych montowanych w pojazdach silnikowych. Możliwości testowania modułów przyczep komunikujących się po przez szynę CAN.

Moduły:

  • KNORR (2 i 3 generacja lub moduł sterujący naczepy).
  • WABCO (1, 2 i 3 generacja).
NOWOŚCI w 2-giej generacji (ETM)

Możliwość weryfikacji czujników zużycia klocków lub czujników prędkości. Kable dodatkowe w zestawie PLUS.

Kabel MDC10 – czujnik zużycia klocków hamulcowych z potencjometrem (MAN, Mercedes, DAF, Iveco oraz inne które używają tego typu złącza)

Kabel MDC11 – czujnik zużycia klocków hamulcowych z potencjometrem (SCANIA, która używa kwadratowego złącza)

Kabel MDC12 – czujnik prędkości (np. w Wabco z 2-pinowym złączem)

Zestaw JTP98 – uniwersalny zestaw multipinów (opis podłączenia w oprogramowaniu JALTEST)

W skład zestawu JALTEST ETM 2 PLUS wchodzi:

  • Interfejs ETM.
  • Kable diagnostyczne dla modułów EBS (6 szt.).
  • Kable diagnostyczne dla czujników EBS (3 szt.).
  • Kompletny zestaw multipinów do ETM (JTP98).
  • Walizka na zestaw ETM.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress